Γκαλερί

Ύμνος στη Ζωή

Το δεύτερο μεγάλο έργο ήταν ένας φαλλός που τον τύλιγαν κλειστά χέρια, και πάλι θέμα αρχετυπικό και μυθικό. Ο ερωτισμός είναι η πρώτη εντύπωση που αποκομίζει κανείς, ακριβώς όπως στη θεά του φάρου της Σαντορίνης, την οποία δεν πρέπει να την αντιλαμβάνεται κανείς επιφανειακά ως γυμνή γυναίκα, άλλα ως θεότητα, της οποίας η γύμνια την μετατρέπει σε Ολύμπια Θεά. Ο Νίκος περιγράφει τον φαλλό ως σύμβολο της ενέργειας και της δύναμης για ζωή, ως σύμβολο προσφοράς ζωής.
Το πίσω μέρος του γλυπτού, το οποίο θα μπορούσε εύκολα να παρεξηγηθεί, αποτελεί έναν ναό. Ο συνδυασμός ναού και χεριών που προσεύχονται αποκρυπτογραφεί τη σημασία αυτού του έργου: Πρόκειται για την παράκληση και τον εξορκισμό προς την δωρήτρια φύση για τη διατήρηση και την συνέχιση της προσφοράς ζωής, καθώς και την ευγνωμοσύνη για το δώρο της ζωής. Ως εκ τούτου συνυπάρχει στην εικόνα του φαλλού και το γυναικείο στοιχείο σαν αντιπαράθεση και συγχρόνως συμπλήρωμα του αρσενικού στοιχείου. Τα διπλωμένα και προστατευτικά χέρια που αγκαλιάζουν πρακτικά τον φαλλό, θα μπορούσαν να είναι η αφηρημένη εικόνα του αιδοίου. Το έργο θα μπορούσε να φέρει τον μεταφορικό τίτλο «΄Υμνος στη ζωή», μιας και πρεσβεύει τις κεντρικές ιδέες από δημιουργία της ανθρωπότητας περί γονιμότητας, δημιουργικότητας, παραγωγικότητας.

Επικοινωνία

Ακρωτήρι, Σαντορίνη, Ελλάδα

[email protected]

Ώρες Λειτουργίας

Δευτέρα - Πέμπτη 11:30 - 22:00

Παρασκευή - Σάββατο 11:30 - 24:00

Κράτηση

Τηλ: +30 2286082764

Κινητό: +30 6976302204

Find Us